LEKKER LACHU ( UITVERKOCHT!!!) AFGELAST!!!

Wanneer

03/10/2020

Waar

de Drie Linden
Heisprong 15, Prinsenbeek

Evenement type

Kaart niet beschikbaar

Update 30 september 2020

*** Cabaret afgelast! Kinderboekenweek gaat door ***

Als gevolg van de afgelopen maandag uitgevaardigde nieuwe anti-corona-maatregelen geldt als hoofdregel dat De Drie Linden nog slechts evenementen mag huisvesten tot 30 personen. Hoewel op deze hoofdregel vandaag uitzonderingen zijn gemaakt door de Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant gelden deze niet voor de cabaret-voorstelling ‘Lekker Lachu’ die voor komende zaterdag 3 oktober op de planning stond.
Iedereen met kaarten wordt hierover zo snel mogelijk persoonlijk geïnformeerd.

Voor bepaalde educatieve jeugdactiviteiten wordt wel een uitzondering gemaakt op het maximum aantal personen van 30. Dat betekent dat de activiteit in de Kinderboekenweek, op 11 oktober 2020, wel door kan gaan. De toegang is echter wel beperkt tot de kinderen. Volwassenen (vanaf 18 jaar) vallen niet onder de uitzonderingsmogelijkheid. Ook over deze activiteit zal iedereen persoonlijk worden geïnformeerd.

Indien er vragen zijn kan contact worden opgenomen via contact@stichtingdedrielinden.nl.

Juli 2020;

Heb je ook weer zin om eens lekker te lachen? Wij ook!
Daarom gaat stichting de Drie Linden weer een mooi avondvullend programma organiseren.
Doordat de show van Christel de Laat is verplaatst vindt dit programma plaats op zaterdagavond 3 oktober 2020. Wat kan je tot nu toe allemaal al verwachten? Andy Marcelissen, Dirk Kouwenberg, Joep de Wildt en Boy Janssen!

Er mogen door alle maatregelen maar 100 personen in de zaal dus ben er op tijd bij.
We hebben er zin in. Meer informatie volgt.
Tickets kun je hier bestellen;