Heemkundekring ; Binnenstebuiten

PRINSENBEEK BINNENSTEBUITEN
-HET VERHAAL VAN DE BEEK-

De dynamiek straalt ervan af zoals de voorbereidingen voor dit multi-mediaspektakel laten zien. Er zijn al heel veel opnames gemaakt van niet alleen allerlei verenigingen, gebouwen, maar ook van de gewone Bekenaar. Want die is belangrijk voor het verhaal van de Beek. Misschien komt u ook nog wel in beeld.
Het gaat er in dit spektakel namelijk om dat de ontwikkeling in de loop der eeuwen en alle facetten van de plaats gehad hebbende vorming van de huidige Beekse samenleving met foto’s en film op een dynamische wijze op een 5,5 x 3 meter groot Led-scherm met passende licht- en geluideffecten in beeld wordt gebracht.
Maar niet alleen film, maar ook toepasselijke muziek, zang en dans, uitgevoerd door plaatselijke acteurs, muzikanten, zangers en dansers, zoals Jump Dance Factory, Musicalster Richard Spijkers, Bart Donkers, Corné Pas, Musical Academy Breda, De Muzieketeers, Leon Nagelkerke, Lieke de Beer, Gitaargroep Jan Naalden, Beekse Smart enz..

Voor de trailer klik op: https://youtu.be/JEQeOgprXcM

KAARTUITGIFTE EN -VERKOOP

* Winkel Stijlvol/Stoer (Patricia van Gils), Groenstraat 15 (tijdens openingstijden)

* Iedere woensdagmiddag (13.30 tot 16.00 uur) De Zilverberk, Schoolstraat 9.

* Tijdens openingstijden 7 augustus, 10 augustus en 4 september (13.30 – 16.30 uur) Museum de Rijf, Brielsedreef 39a

gratis toegang voor leden Heemkundekring “Op de Beek” (2 kaarten per lidmaatschap)
niet-leden betalen € 7,50

Leden kunnen ook kaartjes reserveren onder opgave van keuze dag/tijd voorstelling via e-mail: advanmelis@ziggo.nl
De kaartjes liggen dan klaar aan de zaal.

De voorstellingen zijn op
zaterdag 24 september om 19.30 uur