kindercentrum Belle Fleur sponsor toneelzaal

Verheugd zijn wij als Stichting De Drie Linden om te vermelden dat vanaf november 2016  Kindercentrum Belle Fleur zich als sponsor aan de Stichting heeft verbonden! Vanaf november zal de toneelzaal in De Drie Linden dan ook de Belle Fleur zaal gaan heten. Door de bijdrage van Kindercentrum Belle Fleur zijn wij als Stichting in staat om bestaande activiteiten draaiende te houden en (technische) ondersteuning te bieden bij activiteiten van derden.
Sinds afgelopen september is de bijdrage van de SKOPP aan Stichting De Drie Linden beëindigd en moesten wij als Stichting op zoek naar een nieuwe sponsor, welke dus is gevonden in de vorm van Kindercentrum Belle Fleur. De Stichting is de SKOPP dankbaar voor hun bijdrage de afgelopen jaren!
Graag zien wij een ieder tijdens een van onze activiteiten, zoals de Kersthappening, Kinderboekenweek of Beekse Kwis in de Belle Fleur zaal. De eerste activiteit in de Belle Fleur zaal is komend weekend als de nieuwe Prins van Boemeldonck bekend wordt gemaakt. Voor de website van Kindercentrum Belle Fleur  en meer info, zie http://http://www.bellefleur.nl

Laat een reactie achter