NIEUW: LICHTKRANT in De Drie Linden.

Vanaf deze week hangen er beeldschermen in De Drie Linden om iedereen op de hoogte te houden van alles wat zich in het welzijnsgebouw afspeelt. Door middel van deze lichtkrant houden wij u op de hoogte van alle evenementen in De Drie Linden. Maar ook de vaste gebruikers van het gebouw, zoals de sportverenigingen en culturele verenigingen, kunnen via dit nieuwe medium melden wat hen bezighoudt, wat hun vaste sport- of repetitiemomenten zijn of dat er een evenement ophanden is. Er zullen zeer beperkt commerciële meldingen worden gemaakt. De inhoud van de lichtkrant zal regelmatig worden ververst.

Mocht u informatie wensen over de lichtkrant, neem dan contact op met contact@stichtingdedrielinden.nl.