Optreden BRABANTS OPERETTEKOOR 10 dec. 2017

Na twee uitverkochte zalen in de Pekhoeve in Ulvenhout in november komt op zondag 10 december het gezelschap van het Brabants Operettekoor met de productie Amuserette naar De Drie Linden in Prinsenbeek.

Het Brabants Operettekoor staat onder professionele leiding van Pieter Cox. Het stuk telt een aantal korte pauzes, waarin er kleine Weense specialiteiten geserveerd gaan worden door Marktzicht/Purple Catering. Tijdens deze culinaire pauzes speelt een speciaal voor Amuserette samengesteld ‘Schrammelorkestje’ een aantal gezellige Weense melodieën.

Een geheel eigen verhaal met maar liefst 20 bekende melodieën uit verschillende beroemde operettes van o.a. Strauss, Zeller, Lortzing, Léhar, Benatzky en natuurlijk ontbreekt Robert Stolz ook niet. Op originele, semiscenische wijze gebracht door solisten en leden van ons koor, gelardeerd met heerlijke amuses en een sausje van Weense Schrammelmusik!
De aanvang van Amuserette is 14.30 uur. Kaarten á € 27,50 zijn te reserveren via Café-Zaal Marktzicht en de Drie Linden, ‪076-5412207‬ of info@marktzicht.nl Meer informatie over het Brabants Operettekoor vindt u www.brabantsoperettekoor.nl.