Ruimte te huur!

Multifunctionele ruimte te huur…..

Tijd voor een grotere ruimte? Op zoek naar een nieuw oefenlokaal? Plek nodig voor creatieve workshops? De gemeente Breda is, ondersteund door Stichting De Drie Linden, op zoek naar een nieuwe huurder voor een multifunctionele ruimte in de Drie Linden.
Het betreft de voormalig SJP ruimte waar de Prinsenbeekse jeugd haar eigen honk had. De ruimte is te huur voor zowel commercieel als niet-commercieel gebruik. Aanpassingen aan de ruimte zijn mogelijk in overleg. De ruimte kan opgedeeld worden, zodat meerdere huurders tegelijkertijd gebruik kunnen maken van de ruimte. Natuurlijk kan de ruimte ook gehuurd worden voor bepaalde dagen of dagdelen.

Heeft u interesse in het huren van de ruimte? Neem dan contact op via contact@stichtingdedrielinden.nl of verhuuradministratie@breda.nl.
Op basis van getoonde interesse wordt de ruimte zo optimaal mogelijk ingevuld.