Update : De Drie Lindenbierfestival

Nog even en het is 8 april ; de datum van het 3e De Drie Linden Bierfestival in De Drie Linden te Prinsenbeek!
Een mooi moment om de eerste brouwerijen en bieren bekend te maken. Naar onze mening hebben wij een mooie selectie bieren kunnen regelen.
Speciale aandacht dit jaar voor de lente- en meibocken.
We hebben ook de hand kunnen leggen op bieren van onder andere Brouwerij Frontaal, Brouwerij Bliksem, Brouwerij De Molen, Brouwerij Het Uiltje, Brouwerij Pohjala, Brouwerij Kees, Brouwerij De Pimpelmeesch, Lost Abbey en De Struise Brouwerij.
Een mooie lijst brouwers en dat schept verwachtingen voor de bieren.
Aanwezig zijn óók de volgende bieren: Pannepot 2011 en 2015 en Sint Amatus Vintage 2013 allen van de Struise Brouwerij.
Wat betreft de lente/meibocken kunt u genieten van Pronck Lentebock van Brouwerij Pronck, Paasij van Brouwerij ’t ij, Ut 1e kieft-ai lentebock van Brouwerij Dampegheest, Lentebock van Brouwerij Emelisse en Bergbock van Andechser.
Uit ESTLAND Pime öö PX van Pohjala, Pime ÖO PX, crema coffee IPA en topeltnelson van Brouwerij Pohjala.
Ook zijn er enkele glutenvrije bieren, namelijk de blond, amber en tripel van Brunehaut.
Al een mooie selectie van bieren en de komende weken gaan we nog meer bieren bekendmaken , dus blijf onze site en/of facebookpagina volgen!

Tevens hebben wij dit jaar 3 dorpsbrouwers uit Prinsenbeek bereid gevonden om hun bieren te promoten en hierover wat te komen vertellen. De deelnemende dorpsbrouwers zijn Brouwerij De Vogelkooi, Brouwerij Den Bulk en het Biks Brouwhuysch.

De entree bedraagt € 10,- en daarvoor krijg je een festivalglas, 2 munten en een brochure met achtergrondinformatie.

Tevens is het mogelijk om deel te nemen aan een FOODPAIRING. De kosten hiervoor bedragen € 30,- en hiervoor ontvang je een festivalglas, 5 munten, een brochure met achtergrondinformatie en 5 bijpassende hapjes. Zitplaatsen zijn gegarandeerd bij de foodpairing. Geïnteresseerd? Stuur een e-mailtje naar mark398@hotmail.com en jouw plekje is gereserveerd!

Het festival start om 15.00 uur en zal tot 23.00 uur duren. Munten zijn verkrijgbaar voor € 1,50 per stuk gedurende de gehele avond.