Weer gezellig én geslaagd Drie Lindenbierfestival.

In een zeer sfeervolle aangeklede Belle Fleurzaal van De Drie Linden, vond zaterdag 8 april het derde Drie Lindenbierfestival plaats.
Ruim 250 bezoekers genoten hier van vele bijzondere bieren.
Deze bieren werden geschonken door een tiental vrijwilligers, die vrijdagavond, voorafgaande aan het bierfestival, een proefavond hadden onder begeleiding van onze amateurbrouwer uit Prinsenbeek, Wim van den Kieboom.
Er waren dit jaar zelfs 3 amateurbrouwers uit Prinsenbeek aanwezig, Kiebier, den Bulk en Goos bier, waar zoveel belangstelling voor was, dat zij al ruim vóór het eind van het festival door hun bieren heen waren!
Ook over het nieuwe concept foodpairing was men zeer enthousiast, bij ieder gerecht werd een passend bier geschonken.
Zeer bijzonder te noemen was de aanwezigheid van een cameraploeg van Omroep Brabant. Zij zenden hiervan  a.s. maandag 10 april vanaf 18.12 uur, een verslag  uit in het programma “Zinderend Zuiden”. Kijken dus!
De organsatie kijkt dus terug op weer een zeer geslaagd evenement en danken bij deze nogmaals de vrijwilligers die dit festival mede mogelijk maken.