ZESKAMP Feestweekend

ZONDAG 28 NOVEMBER – REUZE ZESKAMP VOOR DE JEUGD in DE DRIE LINDEN
Wie gaat er de sportieve strijd aan met leeftijdgenoten en wint de 1e ZESKAMP WISSEL-BOKAAL van PRINSENBEEK?
Tijdens het feestweekend eind november in de huiskamer van Prinsenbeek, De Drie Linden, organiseren stichting De Drie Linden en de BAK op zondag 28 november een zeskamp voor de jeugd. Er wordt gespeeld in 2 leeftijdsgroepen:

• jeugd tm de basisschool;
  • de oudere jeugd tm 17 jaar.
    In de sporthal van De Drie Linden gaat een uitdagend parcours van verschillende zeskamp onderdelen opgebouwd met oa een stormbaan, levend tafelvoetbal en bungee run. De jeugd kan zich in teams van 6 tot 8 personen, met veel plezier sportief vermaken en met elkaar de strijd aangaan. De zeskamp staat onder ‘n professionele wedstrijdleiding.
    De duur van het programma van de zeskamp is ca. 2,5 uur per leeftijdsgroep, inclusief warming-up en een prijsuitreiking. De zeskamp begint in de ochtend en wordt in 2 leeftijdsgroepen afgewerkt.
    Teams kunnen zich opgeven tot en met 21 november door een mail te sturen naar Rob Hennekam rhennekam@gmail.com
  • Ook voor nadere informatie kan er een mail gestuurd worden.
    Zet in de mail de namen van het team en het teamlid dat als captain zal optreden. Nadere informatie volgt via de teamcaptains na de opgave.